19 Mayıs 2015 Salı

İngiltere Günlüklerim...


İngiltere maceramız üç ay önce başladı zaman hızlı geçiyor aslında sanki dün gelmişiz gibi...Evlendiğimden beri hep gurbet yaşadım ne çok yer gezdik ama bir o kadar dost ve anı biriktirdik hiç bir zaman doğduğum yerden uzak olduğuma şikayet etmedim çünkü ailem gibi dostlarım vardı çok şükür iyiki varlar. Şimdiki durağımız İngiltere  belki de çok yoğun bir hayattan geldiğimizden olsa gerek ki kötü taraflarını değil olumlu taraflarını görüp tadını çıkarmaya çalışıyorum ingiltere günlerimin...Burada insanı en çok etkileyen şey hayatın sakinliği evet burdada çok insan var burdada insanların koşturmacaları var ama birbirlerine olan saygıları da bir o kadar fazla herkes birbirine selam veriyor, tanıyıp tanımadıkları önemli değil sadece insan olduğunuz için değer görüp selam alıyorsunuz. yüzlerinde hep bir gülümseme  hep bir tebessüm, bebekli annelere öncelik tanınması ki bu mevzu ayrı bir yazıda yazabileceğim detaylılıkta bir konu ve şuan beli aklıma gelmeyen bir sürü konu...


  Hep içimde çimenlere özgürce yayılsam ohh uzansam piknik yapsam isteği olurdu malum Türkiyemizde hali hazırda bunu yapmak pek mümkün olmuyor hiç yok değil hakkını yemeyelim ama az maalesef. Buraya geldiğimizde en çok evime yürüme mesafesinde olan parkları, kırları sevdim her gün nerdeyse tam teşkilatlı bir piknik olmasada yanımızda bir şeyler alıp kendimizi atıyoruz parklara 2 tane meleğim var malumunuz onları sürekli evde zaptetmekte kolay değil ki bu kadar parkın bahçenin olduğu bir yerde onları evde tutmakta onlara reva değil. eğer anneyseniz öncelikli olarak çocuklarınızla rahat etmek istersiniz daha doğrusu çocuklarınızı rahat ettirmek, bir kaldırımda itişe kakışa yürümek değil saygı çerçevesinde birbirine yol vererek çocuğunuz bisiklet yada scooter kullanıyorsa rahat bir şekilde o kaldırımda ilerlemek istersiniz çok şey değil bu aslında 10 saniye beklemek kimseye bir şey kaybettirmez  ama bizim insanımızın çok acelesi var çok stresi var çok yorgun dünyanın en ağır işini herkime sorarsanız o yapıyor vesaire vesaire işte bu gibi sebeplerden dolayı burada çocuklu aileler çok rahat ediyorlar bir arkadaşım buraya gelmeden evvel bana 'İngiltere tam bebek büyütmelik bir ülke' demişti ne kadar haklı olduğunu anladım hatta bu yolları bu parkları insanların bebekli annelere gösterdiği özeni görünce belki komik gelicek ama birde harika bebek arabalarını görünce ah bende burada bir bebek büyütmeliyim diye düşünmedim değil...

Yazacak ne çok şeyimin olduğunu farkettim başlayınca, birazda heyecanlıyım acemiyim daha, yıllardır birşeyin hayalini kurup onu hayata geçirdiğiniz an kilitlenip kalıyor insan ben napıcaktım şimdi diye halbuki ne çok şey vardı yazacak...

 Rabbim herkesin hayallerini gerçekleştirmeyi ve hayalini kurduğu şeyi yaşarken rabbine şükretmeyi nasip etsin...

            sevgiler anne kuzudan...

  

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder